Pažink jėgą per veiksmą!
Nuo smalsumo iki atradimo – vos per 4 žingsnius. Išpakuok, išmok, sukonstruok ir žaisk – jūsų vaiko mokymosi nuotykis prasideda čia.
Istorinė Katapulta
€29,99
Sukonstruok veikiančią katapultą ir nusikelk į senovės Graikiją, kur tavęs laukia svarbi misija – padėti miesto gyventojams pastatyti biblioteką! Šis rinkinys kviečia vaiką tapti išradėju ir pažinti fizikos dėsnius per istoriją, kūrybą ir žaidimą.
Mokymasis tampa nuotykiu
Viskas prasideda nuo iliustruotos ir įgarsintos istorijos apie Dionisijų Vyresnįjį – miesto valdovą, kuris kviečia vaiką išbandyti jėgos galią. Vaikas susipažins su Niutono dėsniais, inercija, veiksmu ir atoveiksmu.
Konstruok ir tyrinėk
Vaikas žingsnis po žingsnio, sekdamas aiškią instrukciją, surinks savo katapultą. Šis procesas lavina loginį mąstymą, motoriką ir skatina savarankiškumą.
Praktika ir žaidimas
Surinkus katapulta – prasidės žaidimas! Rinkinyje rasite taikinius, kuriuos galima išbandyti, arba sukurti savo žaidimų versijas su draugais. Kas taps taikliausiu šauliu?
Tvarus pasirinkimas
Rinkinys gaminamas Lietuvoje, naudojant aplinkai draugiškas medžiagas – kad kūryba būtų ne tik smagi, bet ir sąmoninga.
Mokymosi sritys: Jėga • Inercija • Dinamika • Veiksmas ir atoveiksmis
Amžius: 6–12 metų
Liko 14
Atrask kartu su Dionisijumi
Mokymosi nuotykis prasideda interaktyvia istorija, kuri nukels vaiką į senovės Graikiją. Ten jis susipažins su Dionisijumi Vyresniuoju, miestą valdančiu išminčiumi, kuris kviečia padėti statyti biblioteką. Kartu vaikas sužinos, kam buvo naudojamos katapultos ir kaip jos keitė miestų likimus.

Lankytojai taip pat domėjosi

Pristatymas

Gražinimas
