Istorinė
Katapulta

Leiskis į mokymosi nuotykį su genialiu išradėju Dionisijumi Vyresniuoju!

Edukacinis konstruktorius, mokymąsi paverčiantis atradimų kupinu nuotykiu.

Įsigyti
Image
Product Image
Product Image
Product Image
Product Image
Product Image
Product Image Thumbnail
Product Image Thumbnail
Product Image Thumbnail
Product Image Thumbnail
Product Image Thumbnail

Katapulta

5.00

29,99

Šioje kelionėje nusikelsi į senovės Graikiją, sukonstruosi katapultą ir padėsi miesto gyventojams pastatyti biblioteką!

Ši edukacinė STEAM veikla – tai interaktyvus mokymosi nuotykis, kuriame Jūsų vaikas susipažins su Niutono dėsniais. Rinkinys remiasi kontekstinio mokymosi principu – įgarsinta ir iliustruota istorija padės vaikui suprasti konstruojamo prietaiso ištakas ir pritaikymą.

• Su detalia instrukcija surinksite pilnai veikiančią katapultą, o tuomet – metas žaisti! Su rinkinyje esančiais taikiniais vaikas galės išbandyti katapultą ir kartu lavinti savo taiklumą. Žaisti galima ir kartu su draugais – kas taps taikliausiu šauliu?

Mokymosi vertės: Jėga, inercija, dinamika, veiksmas ir atoveiksmis.

Pristatymas: 2-3 darbo dienos.

Amžius: 6-12 metų

Liko 23

Atsiliepimai

Palikti atsiliepimą
Juozas Jasiunas
Puikus būdas mokytis skaityti ir suprasti brėžinius, mechanikos veikimo principus, ūgdyti motoriką, kantrybę.
Mindaugas Laurinaitis
Vaikams patiko tiek istorija, tiek pats su rinkimas ir katapulta!
Aidas Ramoška
Konstruktorius vaikams patiko, surinko su nedidele pagalba. 10 metu vaikas surinko beveik be pagalbos. 8 metu vaikui pagalbos reikėjo.

Istorija

Mokymosi nuotykis prasideda nuo įtraukiančios interaktyvios istorijos. Dionisijus Vyresnysis pakvies vaiką nusikelti laiku į senovės Graikijos miestą, kurio gyventojams reikia pagalbos statant biblioteką. Istorijos tikslas – įtraukti vaiką į mokymosi procesą ir padėti suprasti konstruojamo prietaiso svarbą ir ištakas.

Tab Image

Edukacija

Antrajame etape vaikas kviečiamas susipažinti mokomąja medžiaga. Čia įdomiai ir interaktyviai bus pristatomi Niutono dėsniai. Bus aiškinamasi, kaip ir kodėl juda daiktai, kodėl kiekvienas veiksmas turi atoveiksmį, o naujos žinios iliustruojamos pavyzdžiais ir eksperimentais.

Tab Image

Konstravimas

Papildžius žinių bagažą, metas sukonstruoti katapultą! Surinkimo metu vaikui padės išsami instrukcija, kuri žingsnis po žingsnio ves tikslo link. Į šį etapą raginame įsitraukti ir Jus – taip konstravimas taps smagia veikla drauge.

Tab Image

Žaidimas

Metas išbandyti katapultą! Šis etapas skirtas perprasti įrenginio veikimą ir mokymąsi paversti smagiu žaidimu. Naudodamas rinkinyje esančius taikinius, vaikas galės išmėginti savo surinktą katapultą ir taip pat tobulinti taiklumą. Fantazijai ribų nėra – kaip taikinius galima naudoti bet kokius namie randamus daiktus. O dar smagiau – žaisti kartu su draugais! Kas taps taikliausiu šauliu?

Tab Image
Image

Pristatymas

per 2-3 darbo dienas
Image

Gražinimas

per 30 dienų.
Image

Turite klausimų?

Susisiekite! [email protected]

Prenumeruokite mūsų naujienlaiškį

Gaukite nuolaidas, naudingų užsiėmimų pasiūlymus skirtus vaikams ir dar daugiau!

0
    0
    Krepšelis
    Jūsų krepšelis tuščiasGrįžti į parduotuvę
      Calculate Shipping
      Pritaikyti nuolaidos kodą